پنل مدیریتی تگرو با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شد

اخبار

تگرو در تمام شبکه‌های اجتماعی محبوب در ایران تبلیغات انجام می‌دهد. این خدمات شامل اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، توییتر و لینکدین است. علاوه‌بر موارد گفته شده تگرو با انجام تبلیغات گسترده در کانال‌های پر بازدید تلگرام و صفحات پر طرفدار اینستاگرام به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تبلیغات اثربخش‌تری داشته باشند. همچنین با پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دسترسی کسب‌وکارها به میکرو اینفلوئنسرها و ماکرو اینفلوئنسرهای اینستاگرام آسان‌تر شده؛ پنل کاربری تگرو در حال حاضر به منظور ایجاد و مدیریت کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام در اختیار تبلیغ دهندگان و کسب‌وکارها قرار گرفته است. در ادامه به معرفی قابلیت‌های نسخه‌ی جدید تگرو می‌پردازیم:

بهبود رابط کاربری (UI) و تجربه‌ی کاربری (UX) در پنل تگرو

در نسخه‌ی جدید پنل تگرو سعی کرده‌ایم تجربه‌ی کاربری را بهبود ببخشیم و رابط کاربری آن را به‌روز کنیم. در قسمت های مختلف پنل، با کلیک بر روی آیکون‌ «علامت سوال» می‌توانید توضیحات بیشتری برای استفاده از پنل را مشاهده کنید.

پنل مدیریتی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو

ایجاد کمپین «خلق محتوا» و «بازنشر محتوا» توسط کسب‌وکارها

قابلیت ایجاد دو نوع کمپین با نام‌های «خلق محتوا» و «بازنشر محتوا» در پنل جدید فراهم شده است. با کلیک بر روی گزینه‌ی «ایجاد کمپین» از نوار بالایی پنل، به آسانی در چهار مرحله کمپین جدید بسازید:

  • نوع کمپین خود را انتخاب کنید. (خلق محتوا یا بازنشر محتوا)

انواع کمپین‌های پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو

  • مشخصات کلی کمپین خود مانند نام کمپین، محدوده زمانی کمپین و … را وارد کنید.

مراحل کار با پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو

  • مشخصات اینفلوئنسرها و مخاطبان هدف کمپین‌تان را انتخاب کنید.

پنل مدیریتی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو

  • بودجه کمپین‌تان را شارژ کنید.
  • در آخرین مرحله از ساخت کمپین، در صفحه‌ی «لیست ناشران» متناسب با فاکتور‌های موردنظر تبلیغ‌دهنده مانند بازده سنی، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، تعداد فالوورهای اینفلوئنسر و … یک لیست از اینفلوئنسرهای اینستاگرام پیشنهاد داده می‌شود.
  • منتظر بررسی کمپین توسط کارشناسان تگرو بمانید.

مشاهده آمار وضعیت کمپین‌ها در کمترین زمان 

در داشبورد مدیریتی تگرو، امکان مشاهده‌ی عملکرد کلی کمپین‌ها فراهم است. همینطور لیستی از برترین پست‌ها و برترین اینفلوئنسرهای کمپین‌ها در دسترس‌تان قرار دارد.

مشاهده آمار کمپین در پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو

امکان مشاهده و مدیریت محتواهای کمپین

در پنل جدید این امکان مشاهده پیشنهاد محتواهای اینفلوئنسرها وجود دارد. محتواهای ارسالی را با توجه به ترجیح خود بر اساس بهترین قیمت، بهترین نرخ مشارکت و … مرتب و هر پیشنهاد محتوا را تایید، ویرایش یا رد کنید. در صفحه‌ی محتواهای منتشر شده، پست‌ها و استوری‌ها همراه با گزارش جامع عملکردشان قابل مشاهده است.

مدیریت محتوا در پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو

اتصال به درگاه پرداخت و شارژ حساب کاربری

با مراجعه به صفحه‌ی «حساب مالی» و کلیک بر روی دکمه‌ی «افزایش اعتبار» به درگاه پرداخت متصل می‌شوید و می‌توانید حساب خود را شارژ کنید. پس از  شارژ حساب به میزان دلخواه، به کمپین های مختلف خود بودجه تخصیص دهید.

امکان مشاهده تراکنش‌های مالی

در صفحه‌ی «حساب مالی» نمایش تراکنش‌های مالی حساب‌تان مانند افزایش اعتبار، انتقال موجودی به بودجه کمپین ها و .. در دسترس است.

پنل مدیریتی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو

راهنمای کامل استفاده از پنل

در قسمت راهنمایی و پشتیبانی، می توانید سوالات متداول را مشاهده کنید، در صورت نیاز برای ما در پنل پیام بفرستید و یا از طریق تلگرام با پشتیبانی تگرو در ارتباط باشید.

راهنمای استفاده از پنل اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو

تیم تگرو می‌کوشد تا کسب‌وکارها به آسانی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات داشته باشند و از طریق همکاری با افراد تاثیرگذار محصولات و خدمات خود را به مخاطبانشان معرفی کنند. ارتقا پنل تگرو و توسعه‌ی آن بخشی از این تلاش است. برای کمک به پیشرفت کارمان و ارائه خدمات بهتر پیشنهادات و نظرات خود را در بخش نظرات بنویسید.

برچسب ها

به اشتراک بگذارید