کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ اُکالا با تگرو

کمپین ها

«کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ اُکالا»

اُکالا:

اُکالا، فروشگاه اینترنتی افق کوروش است؛ که به منظور تسهیل خرید شهروندان، صرفه جویی در زمان و در نهایت کاهش حمل و نقل‌های درون شهری، با ارائه کالاهایی با قیمت مناسب در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف از کمپین:

تولید سرنخ (لید) از نوع شماره تلفن و افزایش فروش

نحوه برگزاری کمپین:

اُکالا برای تولید سرنخ (لید) و افزایش فروش، بن تخفیف ۲۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومانی برای محصولات خود در نظر گرفت. شرکت‌کنندگان در این کمپین با مراجعه به سایت اُکالا و وارد کردن شماره تلفن همراه‌شان در صفحه‌ی لندینگ، بن تخفیف دریافت می‌کردند. انقضای این بن تخفیف تا اول مهر ماه بود. شرکت‌کنندگان برای دریافت تخفیف باید شماره تلفن خود را در اختیار اُکالا قرار می‌دادند.

همکاری اُکالا با تگرو:

اُکالا برای اطلاع‌رسانی این کمپین، با تگرو همکاری کرد. از میان  لیست‌ اینفلوئنسرهای پیشنهادی تگرو، اُکالا 5 اینفلوئنسر را که محتوای صفحه‌ی اینستاگرام‌شان در زمینه «غذا» و «رستوران‌گردی» بود، انتخاب کرد. اینفلوئنسرهای انتخاب شده در زمان برگزاری کمپین، بین 39  هزار تا 700هزار فالوور داشتند. از بین این 5 نفر می‌توان به میلاد کلانتری، امیر جابری و سپهر سلیمانی اشاره کرد. به طور کل در این کمپین 10 استوری منتشر شد و تولید محتوا برعهده‌ی خود اینفلوئنسرها بود. در استوری اینفلوئنسرها، مخاطبان از برگزاری کمپین و نحوه دریافت بن تخفیف مطلع می‌شدند. علاوه‌بر تولید لید، افزایش فروش از سایت اُکالا از دیگر نتایج این کمپین بوده است.

گزار کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ اُکالا

پیام کمپین:

اُکالا، فروشگاه اینترنتی افق کوروش است که تمام محصولات مورد نیاز مشتریان را با بهترین قیمت در کمترین زمان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

قوانین کمپین:

– قراردادن لینک سایت اُکالا در استوری

– تاکید بر ارسال شماره تلفن جهت دریافت بن تخفیف

آمار کمپین:

  • تعداد محتوای منتشر شده: ۱۰ استوری
  • میزان به اشتراک گذاری استوری ها: 165
  • مجموع میزان تعداد دفعات دیده شدن کمپین در استوری ها: 408892

با توجه به رضایت اُکالا از نتایج کمپین، همکاری اُکالا با تگرو در قالب دو کمپین دیگر ادامه یافت که جزئیات آن را در ادامه خواهید خواند:

 

«کمپین پروموشن اُکالا»

هدف از کمپین:

اطلاع‌رسانی از تخفیف ۵۰ درصدی کالاهای اساسی اُکالا

نحوه برگزاری کمپین:

اُکالا به منظور افزایش فروش، تخفیف 50% برای کالاهای اساسی خود در نظر گرفت. برای اطلا‌ع‌رسانی مانند قبل با اینفلوئنسرهای تگرو همکاری کرد.

همکاری اُکالا با تگرو:

از میان اینفلوئنسرهایی که تگرو به اُکالا پیشنهاد داد، 6 اینفلوئنسر با محتوای «سبک زندگی» انتخاب شدند. در زمان برگزاری کمپین اینفلوئنسرها بین 100 هزار تا 600 هزار فالوور داشتند از میان آن‌ها می‌توان «مهرشاد گلمکانیان» را نام برد. در مجموع با انتشار 8 استوری که محتوای آن توسط اینفلوئنسرها تهیه شده بود کاربران اینستاگرام به خرید از سایت اُکالا تشویق شدند.

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ اُکالا

پیام کمپین:

اُکالا محصولات مورد نیاز مشتریان را با ۵۰ درصد تخفیف در کمترین زمان با ارسال رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

قوانین کمپین:

  • قراردادن لینک سایت اُکالا در استوری
  • تاکید بر روی تخفیف ۵۰ درصدی محصولات

 آمار کمپین:

  • تعداد محتوای منتشر شده: 8 استوری
  • میزان به اشتراک گذاری استوری ها: 94
  • مجموع میزان تعداد دفعات دیده شدن کمپین در استوری ها: 776287

«کمپین لاتاری اُکالا»

هدف از کمپین:

تولید سرنخ (لید) از نوع شماره تلفن و آگاهی مشتریان از کد تخفیف اولین خرید.

نحوه برگزاری کمپین:

اُکالا برای تولید سرنخ (لید) و اهدا کد تخفیف برای اولین خرید، کمپین اینفوئنسر مارکتینگ دیگری را شروع کرد. کابران اینستاگرام با مراجعه به سایت اُکالا و وارد کردن شماره موبایلشان در کمپین لاتاری اُکالا شرکت می‌کردند. با اولین خرید از این فروشگاه اینترنتی بن تخفیف ۱۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومانی از طریق پیامک ارسال میشد. مانند کمپین اول، وارد کردن شماره موبایل برای شرکت‌کنندگان الزامی بود.

همکاری اُکالا با تگرو:

در کمپین لاتاری ۲ اینفلوئنسر در زمینه آشپزی و ۳ اینفلوئنسر طنز انتخاب شدند. صفحه‌ی اینفلوئنسرها در زمان برگزاری کمپین بین 200 هزار تا 2 میلیون نفر فالوور داشتند. نواب ابراهیمی و علی صبوری دو نفر از اینفلوئنسرهای این کمپین بودند. با 10 استوری که محتوای آن توسط اینفلوئنسرها آماده شده بود، مخاطبان از برگزاری کمپین و بن تخفیف مطلع شدند.

گزارش کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ اکالا

پیام کمپین:

اُکالا با اولین خرید مشتریان، بن تخفیف از 12000 هزار تومان تا 100000 هزار تومان هدیه می‌دهد.

قوانین کمپین:

  • قراردادن لینک سایت اُکالا در استوری
  • تاکید بر دریافت بن تخفیف با اولین خرید

 آمار کمپین:

  • تعداد محتوای منتشر شده: 10 استوری
  • میزان به اشتراک گذاری استوری ها: 427
  • مجموع میزان تعداد دفعات دیده شدن کمپین در استوری ها: 2335134

 

آمار کمپین پس از هماهنگی با تیم دیجیتال مارکتینگ «اُکالا» منتشر شده است.

برچسب ها

به اشتراک بگذارید