انتشار اولین نسخه اپلیکیشن تگرو در کافه بازار

اخبار

اولین نسخه از اپلیکیشن اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو در کافه بازار برای دانلود در دسترس قرار گرفت. در این مطلب به خبر انتشار اپلیکیشن تگرو، نحوه‌ی کار با این پلتفرم و مزایای آن برای برندها و اینفلوئنسرها می‎پردازیم.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ (بازاریابی تاثیرگذار) یکی از شیوه‌های بازاریابی آنلاین است که کسب‌وکارها با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و از طریق افراد تاثیرگذار در این پلتفرم‌ها، محصولات و خدمات خود را تبلیغ می‌کنند. عبارت اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2015 ماهانه 3900 بار جستجو شده و در سال 2018 به 61000 جستجو در ماه رسیده است. با توجه به محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، دسترس‌پذیری گوشی‌های هوشمند و دلزدگی مشتریان از تبلیغات سنتی این روند رو به رشد ادامه خواهد داشت. اما استفاده از این نوع بازاریابی دیجیتال با چالش‌هایی نیز رو به رو است مانند فالوئر فیک، شناسایی اینفلوئنسر مناسب، نحوه‌ی ارتباط گرفتن با آنان، عدم معیار مشخص برای هزینه و تعرفه‌ی کمپین‌ها و … . اما چگونه می‌توان این موانع را رفع کرد و حداکثر استفاده را از این تکنیک محبوب بازاریابی برد؟

پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ

تگرو، پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ

تگرو، پلتفرم جامع اینفلوئنسر مارکتینگ فضایی برای اینفلوئنسرها و صاحبان کسب‌وکار فراهم ساخته تا به راحتی با یکدیگر همکاری کنند. تگرو می‌کوشد تا چالش‌های موجود در اینفلوئنسر مارکتینگ را برطرف سازد. در تگرو برندها می‌توانند با ثبت نام در سایت تگرو و ساخت پنل کاربری شخصی، کمپین خود را ایجاد کنند. پس از نمایش کمپین مذکور به اینفلوئنسرهای مرتبط با برند و اعلام آمادگی آنان، محتوای هر اینفلوئنسر با قیمت پیشنهادی او به صاحب کسب‌وکار نمایش داده می‌شود. در صورت تایید محتوا و مبلغ آن، کار کمپین تبلیغاتی آغاز می‌گردد. همچنین با نصب و ثبت‌نام در اپلیکیشن تگرو کمپین‌های متعددی به اینفلوئنسرها که با علاقه و صفحه‌ی اینستاگرامشان همخوانی دارد پیشنهاد می‌شود. پس از ارسال محتوا از سوی اینفلوئنسرها و تایید محتوا از جانب برند می‌توانند محتوای خود را منتشر کنند.

مزایای تگرو برای برندها:

  • دسترسی به اینفلوئنسرهای مرتبط با هویت برند
  • صرفه‌جویی در وقت، هزینه و منابع انسانی
  • امکان پیگیری آمار دقیق کمپین و تحلیل آن
  • برخوداری از محتواهای اصیل و خلاقانه‌ی اینفلوئنسرها برای تبلیغات
  • شفافیت در قیمت گذاری کمپین‌ها
  • تسهیل ارتباط گرفتن با اینفلوئنسرها

مزایای تگرو برای اینفلوئنسرها:

  • دستیابی به کمپین‌های متعدد تبلیغاتی از طریق اپلیکیشن
  • درآمدزایی از صفحه‌ی اینستاگرام و علایق شخصی
  • همکاری با برندهای شناخته‌شده
  • عدم نیاز به مذاکره مستقیم با برندها
  • رشد و افزایش اعتبار در شبکه‌های اجتماعی

تگرو تلاش می‌کند تا با ساختن فضایی امن و شفاف ارتباط میان اینفلوئنسرها و تبلیغ‌دهندگان را آسان‌تر کند و تجربه‌ی رضایت‌بخشی از اینفلوئنسر مارکتینگ برای کاربران خود بسازد. هم اکنون می‌توانید اپلیکیشن تگرو را از کافه بازار دانلود و فعالیت خود را به عنوان اینفلوئنسر آغاز کنید. همین‌طور صاحبان کسب‌وکار نیز می‌توانند برای ساخت کمپین تبلیغاتی، به فرم اطلاعات تماس در سایت مراجعه نمایند.

دانلود اپلیکیشن در بازار

برچسب ها

به اشتراک بگذارید