کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ اسنپ در تگرو

کمپین ها

«چه نبش بولوار، چه سالاد سزار»

اسنپ:

اسنپ، سامانه هوشمند حمل‌ونقل، پل ارتباطی میان مسافر و راننده است که کار خود را از زمستان 1393 آغاز کرد. شرکت اسنپ و زودفود از سال‌ها قبل در کنار هم و در قالب یک مجموعه فعالیت می‌کردند. اما به صورت از 1396با ری‌برندینگ زودفود «اسنپ‌فود» نیز به تیم اسنپ اضافه شد.

هدف از کمپین اسنپ:

افزایش نصب سوپر اپلیکیشن اسنپ

نحوه برگزاری کمپین:

اسنپ برای ترغیب مخاطبان خود جهت دانلود سوپر اپلیکیشن اسنپ، کمپینی طراحی نمود که طبق آن از بین افرادی که تا 4 مرداد از طریق سوپر اپ غذا سفارش دهند قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و برنده به مدت یک سال به ارزش 12 میلیون تومان می‌تواند از اسنپ‌فود غذا سفارش دهد.

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ پلتفرم تگرو

همکاری اسنپ با تگرو:

برای تقویت این کمپین اسنپ با تگرو همکاری خود را آغاز کرد. اسنپ از میان لیست اینفلوئنسرهای پیشنهادی تگرو، 13 نفر را انتخاب نمود که محتوای صفحه اینستاگرام آن‌ها در زمینه غذا و سبک زندگی بود. اینفلوئنسرهای مذکور در زمان برگزاری کمپین بین k96 تا k882 فالوور داشتند. از جمله آن‌ها می‌توان به اکانت every.thing.about.sisi اشاره کرد. محتوا در قالب دو استوری منتشر شد. استوری اول محتوا ویدیویی تولید شده توسط اینفلوئنسر و استوری دوم ویدیویی تولید شده توسط خود اسنپ بود.

اینفلوئنسرهای پلتفرم تگرو

پیام کمپین:

اسنپ تمام خدمات خود را در سوپر اپلیکیشن خود ارائه که تاکید این کمپین بر روی اسنپ‌فود سرویس سفارش غذا و اسنپ سرویس تاکسی آنلاین بود.

قوانین کمپین:

– لینک دادن در استوری به پست اینستاگرام صفحه اسنپ

– منشن کردن  IDاسنپ در استوری

– اینفلوئنسرها باید بر اساس چند ایده که تیم اسنپ ارسال کرده بود محتوا تولید میکردند.

 

برچسب ها

به اشتراک بگذارید